今日非常好好好好天氣~~
最適合去打籃球
昨晚去上司噶結婚典禮上
原來佢化妝之後系咁靚架喔~~
佢地翻先系回到湖南辦婚禮
聽講個時好凍(cool-_-|||||||)
看佢地噶D錄像,超搞野
新郎後面跟住成支禮儀隊
哇!!!!!!!!壯觀啊!!!!
最恐怖系禮儀隊里噶每一個都要背新娘走一段路
(點解唔婚車噶!?!?!?)
習俗問題.......
呵呵~~~~祝福佢地新婚快樂
今個星期加班加足4晚
翻工到呢架,已經連續加班無休息了
其他人仲講風涼話:你就好啦,日日都可以加班.........(你欠揍啊?)
好無奈
好掛住我堂妹地呢
不過要等到嫲嬤生日噶時候先見到佢地
唔知大佬佢地點呢??
唔知佢地呢架過得點呢???
|