今日又係咁
班男仔一樣都係咁乞人憎\口/
死人樊力星!!!我忍夠你喇!!!
「Miley!我幫你剪雜草丫!!!」手係到扮膠剪中←樊力星煩我既招數-3-
仲有唔好再我係我面前提飛機王子同何文廸呢d字
如果唔係 我實殺左個人呀!!!!\口/
真係超想一野打爆你地個頭呀!!!
今日都幾唔係好多野做-3-
英文堂差d訓著-3-
我今堂冇畫公仔 乖左好多xdd
其實上英文堂我都唔知自己係到做緊d咩
va 畫聖誕卡
畫得都幾靚丫*v*
中文又係到神遊喔。口。
而家係到努力咁趕劇本-3-
聽日就要交喇t^t
我覺得我有d野唔記得左-3-
~~~~~~~兔兔兔兔兔兔兔兔兔兔兔兔兔子!!!!!!~~~~~~~~(我是分隔線啊)
今日啊今日
同左cc姐、cody仔、eMiLy同彤仔去左買野食呀 yeah!!!嗯嗯嗯
仲係到苦惱緊音樂唱咩歌好-3-
唉~~~
寂寞,何時才從我身邊消失?! |