今日係第三日番中學,唔知點解成日都打喊露好想訓教,可能俾黃綺琪傳染左>3<
識多左幾個人,佢地好好笑咖。3。
今日何文廸竟然主動同我講hello!!!好反常呀
仲有鍾焯儒平時經過我課室門口都會同我講hello咖嗎
佢今日竟然好唔開心咁經過我課室!!!反常
唔知佢地今日搞咩呢?!好奇怪呀!!!
今日有數學功課好好野要抄∼∼∼
啦啦啦∼∼∼byebye啦咁多位∼∼我走啦∼∼!!!
今日係考試既前一日!!@v@要努力溫書!!K書中!!!可惜既就係臨考試前先病,不過只要溫習,
絕對AU PASS!!!!!!!天日考中文,但係又唔知有咩好溫喎,求其搵D野黎溫下先@V@。
唉!真係"鄧"徐瀅同謝蔚唔低呀!為愛情而煩惱,不過我自己就冇事啦!哈哈!!贈佢地一句:真心期
盼有緣人!!唔好放棄呀!!!
愛蜜莉.30/3/2009