今日真係冇咩好做-3-
上數學堂個時係到發夢俾丫郭SIR嗌答問題
咁就醒左喇XDD
今日去音樂室上堂個陣冇啦啦有隻蜜蜂飛黎我面前
俾佢嚇死喇T^T我好驚蜜蜂咖T^T
嚇到個人震晒 好得人驚丫
今日數學聯賽好失望 因為我聽講何文廸會參加
所以我先參加 點知去到個時發現個何文廸冇去!!變左到鍾焯儒!!
死人鍾焯儒\口/!!!!
你老闆!!!!!!!哈哈哈哈哈
今日同平日一樣咁悶-3-KAI住咁過日子XDD
今日SCI默書錯左六個-3-
今日見到其他女仔向住何文廸笑T^T唔制呀
我要殺晒同我搶男朋友既人\口/
仲有CC姐成日俾我串XDD