今日做左好多無聊野~__~
上maths
今日係調完坐第一次上maths
忽然覺得好奇怪-3-
可能因為隔離位有人-3-
丫彤仔同低能仔係到玩俾丫sir話左10至20分鐘
晒左好多時間。3。
完左maths去拎簿
一出門口 個頭就好自然咁向左轉
點知。口。
一望過去就見到何文廸。口。唯有扮冇事走開-3-
食飯個時 oh no我個好靚既紙袋咁就爛左T^T
跟住去換拖鞋 -3-
換完出發喇
係車上突然諗起呀虎T^T
好掛住你呀~快D上線喇
係車上CC姐同雪姑係到查防曬-3-
冇喇喇整左D落我隻手上
都有問題 查一隻唔查一隻 想點?!
去搵個位整
開始整個頭個時
個個死人雪姑同蔡穎思
係到做埋D無謂野
到唔知佢地係唔係幫手既
雪姑又冇喇喇係到玩埋腳
真係俾佢地激死
之後兩個去晒海邊汁貝殼
水都唔拎番黎 連個水桶都拎埋去玩
又唔幫手
俾人話兩句又唔開心
做得唔好咪再做好D囉
洗唔洗咁丫?!
搞到差D唔夠時間
好彩有曾楨睿係到
整緊個時D男仔又冇喇喇過黎串我地整到好樣衰
好得閒丫你地?!你地又整得好好咩?!老師好似話過唔可以去第二D組到咖喎
好彩都有人睇得出個隻係企鵝(個刻好開心)
某某人整爛人地對拖鞋咪低你死囉
比起其他人個D 我地個隻企鵝又真係大好多
唉~
個XXX又冇喇喇係到話我唔理佢-3-
忽然覺得佢好似嘟嘟嘟
走人個時
見到張景康整親隻腳
我竟然好衰咁話:「張景康!跳涼宮舞俾我睇!」
對唔住 我好自然咁講左出黎-3-
等你隻腳好番再跳俾我睇喇XDD
放學去左同雪姑買思樂冰
講起CC姐
我其實想話我唔止佢地兩個朋友-3-
唔通我個個都要咁顧?!
都傻咖!!!我好憎個D咁乜乜乜既人
真係好似呀嘟嘟嘟-3-
唔知點解次次我班
都會有個D人 而且同我仲係幾好既朋友
唔通我同呢D人易相處D?!
冇理由丫-3-
今日係咁多~__~去做功課 |