唉~ 我真系好後悔琴日做左壹件事``...
琴日呀,, 我見y!blog太多網誌... 咁我咪諗住del左佢地囉~
點之del左之後先發現d回應都del左~
而加得返2千幾百乍`!!!
之後我系垃圾箱果度還原返啦` 點知d回應都系無左~~~~~
我又唔記系咪永久del左一d網誌喎`
哎....... 我真系好後悔呀~!
跟住而加又要搞果d炸格活動` 仲差
幾百個cm先回復到原先果個數目呀!!! !!! !!!
真系好好好好好後悔哇!!!!!!!!!!!!!
嗚嗚嗚嗚嗚嗚.....
命運呀~你又欺負我!!!`` [ 命運 : 我鬼有欺負你~]
你有`!!!
點算......?? 找人去我個y!blog度炸格啦~
想幫我又無我y!blog嘅可以cm問我攞`
好! 咁我繼續嗚啦~
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚