我返尼啦``` 街口間士多有新野買,,幾粒腎乍~
[ 某 : 你太無聊了吧~ ] [ 我 : 嘿嘿... ]
我之前上網... 知道小南要關左y!blog`
唔... ... y!blog又要少多個fd子了~
唉,, 咁又系...
y!blog咁廢 遲早都比人淘汰啦`
不過最近y!blog好似學tw果邊...
學果邊嘅知識呀...搜尋呀...咁囉`
唔知blog會唔會變呢 ??
之但系我又覺得tw blog好難用,,
有埋教學就好啦~ [ 某 : 貪婪的小鬼...]
真系要同瓶子講sorry呀,,
d手信都比我呀媽攞哂啦... 所以好對唔住喲~
比唔到您``... ... ... ...
好啦...講下搭飛機d野```
搭飛機真系好辛苦呢~,,
我隻耳仔好疼哇~`````````````
都唔知點解~! 我,媽仲話要多d搭...
鍛煉下wo...-0-
omg... 我唔要呀`~
唔...好啦,, 食飯lo88
|