Qooza* Login* Write* Forum*

暱稱: Milk
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

~||好憎```||~

2009 年 7 月 29 日  星期三

  • 剛才睇左瓶子篇BLOG. . . . .

  • 激起左我果把火囉~

  • 今日尼篇blog果主題系好憎`

  • 好憎邊個吶 ??

  • 就系果d因為自己人緣好,,

  • 就系咁曬命果d人呀~

  • 瓶子篇blog令我諗起我以前+而加學校

  • 果d好多~朋友嘅人囉`````

  • 尼d人日日返學淨系同fd玩. . . . . .

  • 同fd玩唔系錯 ,,     但系唔該唔好曬得唔得呀~`

  • 日日系度曬唔驚曬黑牙 ??!!!

  • ... ... 不過又系嘅,,

  • 就算你地唔曬我一樣知你地多fd...

  • 因為你地講d野,,      我地尼d外人系听唔明嫁囉`!!!

  • 經過以前同而加學校d人都系嘅事 ,,

  • 我知道左d野..

  • 就系唔知點解,,       朋友多嘅人...

  • 都系d壞同學``...            omg~!!

  • 咁唔通我遇到嘅全部都系壞學生??

  • 唉 ,,      雖說人有3衰6旺... ...

  • 但系我系唔會認命嫁!!! !!! !!! !!!       -0-

  • 不過唔通真系要我變成壞學生先有fd??

  • 唔系呀嘛~```

  • 嗚嗚... ... ...             咁我一世就要淨系做果閒人了吧``

  • 我不依~~~~~

  • 命運呀``你對我好d得唔得 ??!!! !!! !!!  [ 命運 : 唔得 ` ]

  • 嗚嗚嗚... ... ... 連命運也欺負我``!!!  [命運 : 唔好亂講野呀~]

  • 之但系吶 ,,

  • 我也認同孤寂系可以令人堅強`

  • 我說呢...    如果孤寂令人堅強,,

  • 那麼,, 我很堅強了吧... ... ...

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »