Qooza* Login* Write* Forum*

暱稱: Milk
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

\\\\做功課////

2009 年 7 月 28 日  星期二

       今日開左尼個格吶```         其實我唔系第一次用qooza~

應該系第 ... ... 3次``` [ 某 : 驚 ] [ 私 : 有什麼好驚``]

一個系以前用,,e+無用~

第2個系e+間唔中會用```

第3個系e個..,         e個格之所以會旦生``

系因為我見y!blog 嘅 格友有qooza,,

而我其他果兩個blog又唔好...

所以咪咁囉~ [ 某 : 哦 !! ]

好罷``   講返今日吶~

今日我同d妹,弟做功課``

d英文每個unit都有一part系好難嘅...

我都要做假~咁我就系咁做啦``

做到頭都疼埋嘅時候...

我選擇轉科做~           我揀左maths```

唔...都几易``          但系當我呀媽走左之後...

我系選擇左逃避!!!!!!

唉``   唔系咁我點上到格呀~!!!!

不過我一陣間就緊系會再做啦... ...~`

... ... 一陣間 ...```...xd  [ 某 : 你系度笑乜 ?唔通你想...] [ 私 : 無呀``無你咁諗呀~]

[ 某 : 你又知我諗乜 ?...]

放心啦...我一定會做嘅~(sure)      

咁 ... ... 我唔打啦`

掰掰~

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |