又到母親節lu!!!!!大家諗住點同阿媽過???會唔會送禮物俾佢啊???我今年會送一樣極珍貴既禮物俾佢!!!就係......送個吻俾佢喇!!!唉!!!我年年母親節,唔係成大班人去燒野食就係去洒樓食飯,希望今年有d新意la!!!
今日去咗西貢燒野食!!!!本來都燒得好地地,點知突然有條蛇走咗出黎!!d人一見到條蛇就超驚!!!!跟住個老細同其他喺嗰度做野既人就拎哂d鏟ar,棍ar去打佢!!!(以下部分內容可能令讀者情緒不安,敬請留意!!!!!)d人用個鏟插落佢頭度,之後仲攞枝棍猛咁打佢個頭!!!!真係諗起都想嘔!!!!
我番黎la!!!!係咪好掛住我呢!!!!其實我前幾日已經番咗黎ga la!!!不過我一番黎就唔舒服,所以冇即刻打日記!!!算la講番旅行,我去完長隆度玩先知道原來AIA d機動遊戲係咁渣ga!!!玩完超想嘔ar!!!(不過都幾好玩!!!)不過講到嘔,都唔夠大陸d廁所真係臭到痺!!!去完大陸d廁所,我先發覺香港d廁所係香ga!!!
聽日去旅行ar!!雖然只係番大陸,但係都ok期待!!!!!去完之後再話你聽好唔好玩la!!! p.s.唔好咁掛住我!!!!