Monique0818
暱稱: 莊莊
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
二十
2011-03-20
久遺了
2010-12-29
2010-11-07
文章分類
全部 (290)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
★ (claire123)
【-︷『﹏大俠】
Vito..KKL (jacky92521)
占仔 (james1031)
jay on (j_on1231)
!|_ 家寶"*
ㄨ羅塋﹏〞
不是凋謝的花︽祈. (kim627)
Lawmay x Mayee﹏ 雞... (mayee_224)
>.."川川,.,/\/
'|★×*RachEl``
@THEぽ銀色£背影★ (svback8844)
阿月!_!* (thepooh)
,,_``小易"_
*"`YoYo,,_?|
《 |||〃ZuKi*”
日誌統計
文章總數: 290
留言總數: 201
今日人氣: 42
累積人氣: 8330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


我返黎喇/\/\'' : 未分類

我終於返黎喇everybody~
本小姐實在太忙喇..
而家打番呢兩星期既行踨先~~

18/8

本小姐既大日子..
成年禮..
呢一日,好感謝我親親親愛愛愛的姊妹們..
為我安排咁多..
首先我地去左銅鑼灣..
幾經辛苦..
終於去到間cafe--薯仔吧''
同行既仲有兩位朋友仔..
原來間cafe平時都有好多歌星去的..
有Jill,基仔,森美,衛蘭...等等
起果到見到好多佢地既留影..
果到都幾有屋企feel架..


之後我地起到打機..
d野飲名都好盞鬼..

咩比堅尼,熱情沙漠,謎女郎咁..haha
之後我地玩層層叠,足球機,襟棉胎...等等
玩到癲晒..係咁起到嗌..仲比人叫我地細聲d..
我地應完之後又係嗌得咁大聲..-.-'' 開心麻..
之後呀揚叫左個腸腸...又幾好味wo...我地又食埋一份..
之後叫多個菇菇--註:佢個menu真係咁寫的=.=''..
跟住就到左食蛋糕既時間喇/\/\''

靚唔靚呢......我個名^.^v
哈哈..,玩完之後..我地就轉地點繼續..

我地去左坐丁丁..
漫無目的咁遊來遊去..
好舒服^^

之後去左mk食dinner..
本身話去食屎的..
點知間野超多人排隊..
so,我地轉移陣地..

呢一日真係過得好開心..係只限你地陪我過生日呢刻..
返到屋企又係另一個世界..
anyway,,有你地就已經足夠了..
愛死你地ar 姊妹們>3<''
ps.呢一日姊妹們家族又再擴充業務..收o靚愈來愈多..今日又多左3條..

19/8

今日出發去台灣..
真係累死人..晨早樓樓要爬起身...
原來坐一個鐘頭多機就到了..真快..
因為我從來都唔鍾意在飛機上的感覺..
猶其是食那飛機餐..-.-''

台灣..一個我好想去既地方..
因為這是一個有可能見到王子既地方..
可惜我既台灣之旅..卻是什麼也沒有碰上..
運氣真差...

可是我卻買了他們小巨蛋演唱會隻碟..
好開心/\/\因為香港好似係冇得買的..hehe

台灣其實冇咩特別地方..最出名係果到有好多夜市..
而我今次就一次過去晒..
六合,士林,逢甲,西門町...
好多好多野食..正!!
以我依稀記得..
甜不辣,大腸包小腸,棺材板,豪大大雞扒....呢d都好正!!^3^


我比人昆左上去玩呢個跳樓機-.-''
高過海洋公園果個好多..
但個view好靚..
衝落去果一刻都好正..
好涼好舒服...
不過..都有驚的><''

--end--

24/8
TEENS CAMP

原本已經累到媽媽都唔認得..
最後還是爬起身參與呢一個camp..
早一晚..因為飛機delay既關係..
成11點pm先上機..
返到家..5點am先訓..=.=
竟然經歷唔到香港個9號波..可惜-.-''

呢個camp..真係搵人笨!!
晒到我黑晒..又多蚊..
仲要夜晚行山..
唔係咁簡單..
係琅蒙住眼,一個搭一個膊頭咁行..
我地好攪笑..
一路行一路唱歌..
因為咁樣就會冇咁驚..
行果陣,聽到隔離有好多人行過既聲..
我諗d途人見到我地咁..都唔知發生咩事..
真樣衰=.=''
之後又玩左游蠅下降..
成3層樓高..唔知點解..
我冇咩feel...
但有好多人都落到黎cry..
真悲哀..
去完呢個camp之後,我多左個花名--夜神莊-_-''
真係多得kk sir唔少..
嗯嗯''
all in all,呢個camp都好玩既...不過真係好勞苦..
成日上山下山..
仲要行張保仔洞..係夜晚2點幾行..
冇光冇燈..
攪到砍親個頭..
仲要撞正"頭殼頂"..痛到媽媽都唔認得..
之後行返去camp site果陣..又要上山..
我呢d好日都唔運動既人..
好彩雞妹陪我慢慢爬上去咋..感動>3<''
都多得呢個camp..
我同大家又熟左..
友誼邁進一大步..
teens就結束了..
不捨得大家呢...
我地要繼續維繫落去ar!!!!!加油!!

 
:2008-08-28 05:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]