| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| sick@@'' |
: 未分類 |
27/7
今日去左BBQ..
熊貓有病的先兆..所以並沒有去..
初初想..
沒有姊妹們在也不緊要吧..反正跟屎屎他們那樣fd..
但係去到...
首先...酷熱天氣我真係頂唔順..
係咁諗..我會唔會中暑..我會唔會中暑..-.-''
then..有一點缺憾..攪到好似今日唔應該出現..
成班人入面,得2個女仔..==''
佢地真係人緣差!!
果個女仔我今日先識的..
叫什麼名字..我忘了..
本身都諗住早d走..
因為佢地話燒埋夜晚..
點知hea下hea下都9點幾10點..
之後等車好無奈..
n粒中先一班車..
等到喇..點知多人到爆..上唔到..
最後都係打的..
今晚之後..發覺我都有病的先兆=0=''
係喎..ps一句:汪曉生日快樂!!/\/\''
28/7
今日去左聖公會開會..哈哈
我地傾計仲多..
睇黎,,大家都對24,25號既camp好好奇..
因為去既地方係長洲..
好猛喔!!@.@
家姐仲打聽到kk sir的行程..
要我地行墳墓..仲要自己一個..真係o my god><''
之後我地傾番正經野果陣..
由於我地個plan係東涌•我的家..
即係要帶d細佬去東涌既一d地方..
傾傾下..佢地就話去逸東睇下..
家姐帶我地去左一個地方..
幾有特色的..
起逸東2村下面...
果到有好多流浪狗..
好恐怖-.-嚇到我同雞妹..
不過真係幾唔同既果到..
下次冇家姐起到..得我同另一個拍擋..
到時真係唔知點算*_*...
29/7
今日..我真的病倒了..睡到不醒人事。
|
:2008-07-30 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 290 | »
|