| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 13 日 星期日  |
| 雜記 |
: 未分類 |
激死人喇..電腦又開始壞了..
成日都打唔到日誌=.=''
生活沒什麼兩樣..
一切都跟著SCHEDULE..
跳舞那邊..還ok吧..
總是很容易便累..想休息..
可能之前真的很小運動吧..
舞..排到一半了..
八月中要出show...
希望不要出糗><''
TEENS那一邊..星期3就分配工作了..
當一位暑期導師呢..
不知道會被分去那一個興趣班呢?
好緊張^^''
另外,,去台灣之旅...落空了..好傷心><
因為爸爸攞唔到台証..冇得去><''
又要另覓地方..去邊好呢??
暑假好像才剛剛開始..
但好像對我來說..暑假都快要結束似的..
身邊的朋友去找工作..
但我卻覺得暑假都完了..不想找了...
不是剛開始的嗎?我放假放太久了嗎?
明天是大細佬的生日..
該怎樣跟他慶祝好呢??
想買一個雪糕蛋糕給他..
因為前幾天行街見到伯伯加奴d雪糕蛋糕好靚..
就想起大細佬的開心..嗯~就這樣!!
這一陣子喔..都在煲"命中註定我愛你"
也蠻好看的..無聊的人可以看看..^.<
那一天..
你坐在38的車上..
在我下車的一刻..
望見了在對外的你..
很希望那一刻你會抬起頭來..
可是,,最後我還是看著38的影子..
緩緩離開我的視線而遠去..
我也只好再繼續我的生活..
要把你忘記。
|
:2008-07-14 12:38 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 290 | »
|