| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 父親節 |
: 未分類 |
父親節,,豁出去了...
早上with爸爸飲完茶之後..
佢地出左去簡工人..
我懶得出...起屋企睇我既王子還好~^^
行過美心...覺得買番個蛋糕也好..
於是打比細佬..
呢d野,緊係要佢夾番一份啦..hehe
買左個''豐盛人生''
希望佢食左之後,,真係有個豐盛人生la~
then..去左晒謝師宴d相..
發覺自己效率真係好高..^^v
點知見到鍾0,b lee佢地...
鍾0仲比我煥然一新既感覺..
lady左..靚左/\/\''真的..
嗲左一陣就走了...
晚上..待他們回來後便出左去食飯..
爸問我:你拎銀包做咩?
我口快快就衝口而出:請你食飯丫麻!
就呢一句...=.=
出到去..我豁出去了..
唔貴唔點-.-
好彩..埋單800幾蚊..未過一千叫好彩了..
也撞到蠻多同學的..
或者..東涌真細小~小小, 小得真奇妙~妙妙
=.=v yeah!
這樣的父親節..希望你過得開心吧!!
(上載左部份謝師宴相片..會逐漸加/\/\'')
|
:2008-06-16 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 290 | »
|