| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 十分.愛.§.我的最愛 |
: 未分類 |
今日返左school oral..
窒到呀媽都唔認得-.-''
真的爛得很..
不過...算了吧...
今日一次過睇左十分.愛同我的最愛...
真的拍得不錯..
愈來愈欣賞葉念琛導演...他真的行的!!
結局往往都係你諗唔到...並不簡單
男仔確實係冇個信得過...最後最值得相信的還是自己!
或許..這樣才不會跌得痛..
兩年...這時間並不短...
兩年來所建立的...以為很深..
曾說要忘記 很難..
但原來,,要走的...這就樣的走了..
也不是這麼難吧?!
9月份開始後..
一個人出現了...
兩年?完了。
''我的最愛''有很多,中意就keep住,唔中意就del...
點解呢句話只可以出現在男仔的口中?
聽日就去拎條裙喇..
說真的..這條裙很貴-.-..
仲要係自己出$...失去資助
不過我相信佢有佢的價值,,
況且買自己喜歡的野,,
有何不值?
我真的不可能自己一個生活嗎??
咁睇死我?
|
:2008-06-11 02:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 290 | »
|