| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| [Teens] 加油!! |
: 未分類 |
|
21/7
dance已經係尾聲了..
上多一堂,就等出show..
完左之後,,同埋一班同學仔買出show既衫..
螢光3+白色裙..
yeah爆-.-''
好攪笑...本身話買螢光衫..
但唔知點解行行下,變左買粉紅色既衫..
入左一間鋪頭,諗住問d sales既時候..
答我果個人竟然係琛怡..
嚇左一跳-.-''有點尷尬..
行左好內,,終於買齊..
因為我唔想下次又出過黎,所以誓死要買齊先走..
之後去左香格里拉食野...
搭車果陣仲撞到家姐...真巧合~
我套哈哈笑衫/\/\''
23/7
仲有幾日就係熊貓b day..
行程她都知了..都沒什麼驚喜..不要期待..
哈哈...
今日第一次開小組meeting..
真救命..
一個完全對攝影毫無認知既人...
竟然要去教小朋友攝影..=.=
什麼曝光 快門 感光度 ISO......o嘴了..
真怕誤人子弟..
那位懂攝影的朋友們..快來救救我吧><''
說真的..即使是最基本的東西..
上網看後..根本就像沒看一樣..一樣不懂=.=''
但偏偏卻不可放棄,為小組而努力!!
因為做唔好就是一team人的錯...
我才不要成為大家的負累..
今日玩d遊戲好白痴..
什麼婆羅乃話事啤...
不過就是非洲話事啤麻..
不過這名字還真的蠻有趣..虧俊sir諗到..
懲罰還挺殘酷的..我有份提議..
聞kk sir的鞋...哈哈..
他玩得起麻!!
下次玩遊戲的話,我都不要輸..
是一定!!不然的話我就慘了..
-
昨天,你說的話..
真的讓我感到倍外開心..
原本你的兄弟都不去了..
我想,你都不會出席了吧?!
怎料,你卻跟我說你去..
真的想不到會有這樣的答覆..
雖然你最後還是說要問問弟弟的意見才決定..
但由你答你會去的一刻起...
之後的答案也不再重要了..
至少曾經你說你會去...
想不到的答覆,教我倍感開心.
|
:2008-07-24 02:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 290 | »
|