終於上得返黎呢個日誌喇...
4/8 放榜日
我 沒白費這半年的時間,,
THX所有'燦'左我咁內既朋友仔=]
8/8-9/8 CAMP
呢兩日一夜...
很累的,,不過有著很多不同的體驗..
第一,我係以一個導師的身份去呢個camp..
因為今次係training之一..
我,CANDY,嘉欣,ANDREW,ICE+埋KK SIR
帶住一班o靚仔o靚妹去上水露營..
都係我第一次露營-.-''
plan左好多低能game..
先發覺原來係搵自己辛苦..
佢地d精力真係...無窮無盡的..嗯''
食晚餐果陣..佢地要自己煮..
d細路真係好得意(貶)..
張佢地分左兩組..但其實冇咩意思,只係方便d煮食而已..
但佢地就好自然會當左成比賽..
我地唔可以幫佢地,只係企起到睇..
一有人煮Lon野,第2組d人就會好開心..-0-''真係夠晒小朋友..
而我地..買既食材當然比佢地豐富..
係食材者..但食落去既味道都係同佢地一樣悲哀..
本身去之前,我地都諗得今晚既晚餐會好正..
因為我地諗住打邊爐!!
但係..當食得果陣..發覺我地冇豉油=_=''
唔單止係咁,,我地任何調味料都冇..
只可以僅僅有幾包茄汁..仲要係大家樂攞果d..
果晚係第一次發覺茄汁原來係咁好味架..
亦都創出好多新款式,,
包括肥牛點茄汁,烏東點茄汁,魚皮餃點茄汁...如此類推...
可以想像到係幾咁好味..
真係唔好講笑,,茄汁果陣就好似天使..真係好好味!!
總括黎講:我地既晚餐由超美味既打邊爐變左白烚既一獲熟,再加0.1既茄汁~
真係冇得頂!!仲店過食素~好健康..真係好似特登為我而設..
因為去之前幾日我仲發緊燒..
呢個晚餐真係畢生難忘..仲有既係..我地係起郊外打邊爐的..
唔好講冷氣,,風扇仔有既話都笑3聲..
仲要係之前經過一連串既劇烈運動!
好笑既係...班細路係咁行過黎..對我地講:
wa..你地咁正既~有得打邊爐..你地就好啦...
呢d唔知幸災定樂禍既聲音不斷圍繞在耳邊..嗯嗯''
今日都係奧運開幕..
但好似已經同我地冇咩關係..
因為夜晚仲有一連串既活動..
唔單止佢地要做,連我地都要玩..
不過..真係唔錯的體驗~
2點幾..終於趕晒班細路去訓..
我地冇訓到..起到玩uno式襟棉胎,屈機版true or dare..
因為冇得簡..
傾左好多野..因為要傾天光..
估唔到會同佢地講我既過去..
因為..其實同佢地識左唔係好內..
但都知道左大家好多野..
幾開心既...
到左第2日,我又開始左第一次..
第一次玩獨木舟,仲要自己一架艇=.=''
係咁比班o靚仔/妹圍攻..係咁比人恰><''
佢地好多都係運動健將..我只可以就範..由頭濕到落腳..
呢兩日一夜,,雖然我係抱病而去..
但係好多野都係第一次..
加上班細路真係好好玩..
所以今次training真係蠻開心的..
^.^v
-
-
ps.呢幾日值得開心既係 姊妹們可以一齊升中六..
呢個目標 我地達到了!!!
我地要 努力向上!!.\"/.
遺憾既係... ...
!
!
。
|