今日起生,,睇電視~
blue dragon 好似冇以前咁好睇 = =V
東塔大結局~
唔係好感人咋喎.. = =VV
then 執房...
成間房比我整到一團糟...
年年哩個日子都係咁 meet有用ge紙.
將d書分類..
搞到個頭都大埋..
Lunch 食 conG ... =3=
二點半出去 sell + buy 書~~
哩次又遲到.. 哈哈~
黎黎 粉邦 久等了~ XP
捧住成大塔書... 重死 @_@
首先行去 昌運 放書...
XY.. 成塔書sell得過 $80 ... =X=
死奸商!! 係咁踩我d書~ ~_~
早知星三果日一次過帶曬黎番cpu賣啦 = =VVVV
正係買咗本 music 咋.. 都要 $75 到..
NCE 放氣了~ 唔啱心水~~
沿途撞到N咁多人囉乜事 = =V
首先有 張俊堅.. (唔應人,聽電話駛乜咁投入呀.. =3=)
thenAu, tommy
小虹 & XXX
出咗昌運見到 飛飛... (勁似湊緊囡 XD)
跟住又見到 梅海達,莫芷穎,鄧樂文...
到到 A區,見到 SASA @@ (笑死)
出咗A區,見到 羅雅如.. (爭d認唔出佢 = =VV)
行到寶湖見到 梁紹愉 (高咗咁多ge乜事 = =V)
去 OK 買咗杯芒果雪糕食.. 透心涼!! XP
番到 B區,見到黃生.. (黎黎 仲未食完雪糕 XD)
無聊逛逛冒險樂園..
意外見到 自由神象 @@
諗住比個驚喜佢.. 行埋佢後面,抓住佢條頸 XD
點知佢冇乜反應囉.. = =V
同唔知邊個玩掟銀仔~ 比埋我掟嘛 @@
番屋企途中,見到 林穎希個細佬 ... @@
未試過兩個鐘內撞過咁多人 @@
番到去, hea 下hea下就hea到依家..
一陣要溫 職安建 !! 唔准虛度光陰!!!! =V=
|