Exam 我當考完架嗱~~ @@
Day 7 LS
今日香港想點呀!!?? /口\
等我仲以為係身份認同tim...
失望死我啦,, 好多野都係我老作...
唉, 份卷明恰我哩D少睇新聞,又唔熟政府行政架構既人 ~_~
Day 8 Eng 1
好似好易咁, 考完先知我扣咗好多分..
唉, 今年D英文虧晒, 有 八成五 算啦
Day 9 Chi 3 +Bio
中文三趕到痴線,, 成個人根本就唔係狀態..
聆聽勁miss >< 綜合更加唔好提,..
餐餐都寫唔晒見解,, 又冇結尾...
求其求其整個下款比佢算..
唉實冇2字頭 Y^Y
哩個暑假, 一定要把中文操好!!!
Bio, 枉我溫得咁辛苦..竟然一D都派唔上用場 !!!
份卷直頭難到想放棄!!! ><
MC 我已經做到有D沮喪 ~~
仲諗住D long qu 易D補番數..
點知係愈做愈難!!! /口\
D程度根本就遠遠超過CE T^T
實係d test 出得太易, 搵份exam泥拉番個curve ><
咁搞法,, 有八成都難 ~__~ /口\ >口<
Day 10 BK
穩穩陣陣有九成就滿足~~
做得咁慢仲凸咁多時間... =V=
抵我琴晚十點先刨BK
聽日 + 後日 oral !!!
個腦鬆晒 , 有得頭下氣lu~~
Less than 2 years left
cwttytily
|