唔知點解琴卷前一日
竟然完全冇諗過自己會考成點 XDD
仲瞓得好好添..
番到泥,坐番原先座位表 =V=
一開波,就派中文!? 不是吧!?
派咗 聆聽 + 綜合 + 寫作...
三樣肥咗一樣 /口\
中文冇野求,, 全年總成績合格心滿意足嗱 @@
中文派埋閱理,就知自己合唔合格嗱!!
聽日定我生死 ><
Core Math 滿足了!!!!
比班衰人逼咗我去扣一分!!!! 勁唔抵!!!!! \V/
下次唔比你地 目及 我D分先 =V=
BK surprise @V@
不過冇機會爭分科 SAD ~_~
吳凱怡, 咩料牙!?? 科科都要高我一分既!!!!
串死啦.. T^T
LS 仲 surprise ~_~
三樣 炒得最勁 竟然係 我以往最拿手既 個人成長 /口\
跟住係今日香港,, 然之後係公共衛生 ...
好彩 三樣都合格 =v=
跟住講IES, 大家都好嚴肅咁個款 口合哈
放學,, 某何姓同學挖 我同鄺 去join 佢地..
仲話應承我,,原本我組D人都有歸宿..
點知到後黎先話,,佢等第二組溝通唔好...
所以冇預位比佢地~~
最尾決定, 果組要夾硬踢人出泥,比番個位佢地...
哈,, 真係唔好意思,, 夾硬踢第二組既 康XX,郭XX 走...
鄺仲要話佢地唔多實用, 又點點...
聽到我都笑埋一份 XDD
唉,, 何XX 罪魁禍首~
搞到人唔開心~ =V=
哇,, 講起份咩聯校學科評估火到泥埋!!!
得一科 Distinc ~_~ 竟然係英文囉~ /口\
仲要我比足 $240 ... 條死粉腸鄭XX
一諗起果舊午餐肉,, 就火到泥埋!!!!!
吼!!!!!
|