哩個禮拜頭三日係度對卷..
睇番自己英文篇文,真係笑咗 XD
虧我諗得出 個護膚品係痔瘡膏 既絕世好橋 =V=
WoW 今日第一日補課,乜料!!!! /口\
今日唔明發乜神經, 八點搭一先出門口~~
真係未死過~
搞到要喪跑番學校..
牙媽同佢D同事 搭廠車果陣見到我係條街到亂衝.. 火羅爆 /口\
跑到去CPU門口,見到D同道中人, 我先放心 =V=
跑到汗流夾背. ><
M2 --> Chem --> Bio
硬係覺得 Bio 堂超悶..
好似冇一次認真聽王子講書 LOL
WoW 連續4年攞到個 好學生襟章~~
估唔到我 上學期 既平均分同 angel 同分 WoW
放監果陣, 某何姓同學 冇帶 key 清 locker~ @@
加油牙, 唔好留堂!
跟住, 校長請食飯 ..
哩次安排唔錯唔錯, 係禮堂食有冷氣嘆 =V=
又係訂哩D食物, 就快連有咩飯面甜品小食 都識背..
紅豆糕. XP 點解哩次冇芒果布甸既 !? =口=
次次食 自助餐 都異常興奮 .. XD
好啦.. 總結下 哩個 下學期既成績..
好多科都係我人手算出黎.. 唔係幾準~
中文 卷一 40.5/90
卷二 57.5/100
卷三 40.5/75
卷四 30/45
卷五 22/50
總成績 104/200 (拉埋上學期既96分,啱啱好 100 =V=)
英文 卷一 88/96
卷二 Task 1 : 21
Task 2 : 70/100
卷三 107/135
卷四 20/28
總成績 154/200
數學(核心) Paper 1 66/75
Paper 2 29/30
總成績 134/150
延伸M二 42/50
總成績 86/100
通識 個人成長 11.5/20
公共衛生 16/20
今日香港 13/20
物理 Paper 1 54/65
Paper 2 23/25
總成績 84/100
化學 Paper 1 53/59
Paper 2 20/24
總成績 87/100
生物 Paper 1 52/71
Paper 2 20/29
總成績 78/100
BK 99/100
總成績 96/100
總平均 75.75
|