今日約好咗十點係CPU等..
我又遲到.. (都唔算遲啦..)
見到羊個背影..
諗住故技重施.. 捉番佢條頸~
點知比佢識穿咗~ = =VV
上去註冊.. Oh NO!!
個file變咗大埔青年協會..
裡面D F2 F1 成績表唔見晒 =3=
xY,.. 要飛的番太湖攞番~ \V/
西咗成 $36 到!!!
番黎錯過咗見自由神象ge一面..
but 比我撞到 鄺梓毅同他爸...
終於一睹鄺爸廬山真面目啦.. @@
跟住又見到晶同(傳說中的)她媽... @@
唔覺得佢同佢媽似囉.. = =V
Then 打尖買書... XDD
唔該晒鄺子毅~ @@
買住 2/3 先... =V=
搞錯.. 唔等埋我買書.. =3=
放學開手機..
個黃錦標bear我...
Bear 乜 bear 呀你~ = =V
番到去一抽二難咁.. = =VVV
好想爆粗囉!!!! @#%$@^#@$#。。
隻手爭d瘸啦.. = =V
番到去冇野做...
背下職安建咁啦..
背唔夠一個chapter就瞓瞓瞓...
晏宙果陣..
On msn,, 飛飛姐有好野介紹 @@
介紹咗個客比我~ WoW
原來係陳彥廷..
原本話放 GE + IS 本書比佢架..
六點三到商務..
搞錯 IS 書彈番轉頭~
連佢家長都出動埋..
唉~ 唯有 $40 泄比佢啦..
裡面有勁多notes囉,超唔抵 = =VV
仲圖文並茂添~ @@
好似撞到林穎希,如果我冇眼花架話.. @@
好攰呀,, 閃去屋企沖涼先... =V=
|