開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 12
累積人氣: 1436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 16 日  星期五   雨天


2010-07-16 愉快 分類: 未分類

唉!!!! 琴日明明好早瞓架喎..
點解今日十一點先起生~~ = =VV
食完早餐,細妹打黎問我 lunch 食咩...
唔係呀發~~  = =VVV
辣椒味隻薯條粉好正呀!!!  XPP
哩排日日都食咁多熱氣野..
實變硬大肥仔~~  = =V
實勁谷暗瘡~~  ~_~

大約兩點到,就送細妹去上環考paper~~
係咁轉車.. 真係乞人憎  ><
中環站好正呀..
勁多個interchange ~

第一次入錯大廈...
打開個門,見到勁多鬼妹~~  = =VV
有個人問我黎哩到做咩...
成個人嚇窒咗..  "SORRY.."
即刻閃人...

第二次終於入啱..
好快就輪到佢考...
落街買珍珠奶茶飲...
前面個呀姐阻鬼住洗...
搞咁耐都未講買咩野~~ 
番番去細妹已經考完..  = =VV
跟住, 食住 煎釀三寶 ...
豆腐幾好味下!!!  @@
矮瓜最好味!!!!!  @@
唔知點解好想食臭豆腐~~~  @@

番到 TP 已經係 六點了..
去到隧道口又見到趙樂欣~~
點解成日都係哩條路撞到佢架... XD
去睇戲就好啦~~  @@
原本我都係今日睇戲..
點知唔齊人 so next week la...
TOY story 唔低B .. =3=
好想睇 鐵血戰士s  @@

愈黎愈討厭香港d歌!!!!!  \V/

Re maggie (應承咗你比你睇我隻右手.. XD) :::






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]