唉!!!! 琴日明明好早瞓架喎..
點解今日十一點先起生~~ = =VV
食完早餐,細妹打黎問我 lunch 食咩...
唔係呀發~~ = =VVV
辣椒味隻薯條粉好正呀!!! XPP
哩排日日都食咁多熱氣野..
實變硬大肥仔~~ = =V
實勁谷暗瘡~~ ~_~
大約兩點到,就送細妹去上環考paper~~
係咁轉車.. 真係乞人憎 ><
中環站好正呀..
勁多個interchange ~
第一次入錯大廈...
打開個門,見到勁多鬼妹~~ = =VV
有個人問我黎哩到做咩...
成個人嚇窒咗.. "SORRY.."
即刻閃人...
第二次終於入啱..
好快就輪到佢考...
落街買珍珠奶茶飲...
前面個呀姐阻鬼住洗...
搞咁耐都未講買咩野~~
番番去細妹已經考完.. = =VV
跟住, 食住 煎釀三寶 ...
豆腐幾好味下!!! @@
矮瓜最好味!!!!! @@
唔知點解好想食臭豆腐~~~ @@
番到 TP 已經係 六點了..
去到隧道口又見到趙樂欣~~
點解成日都係哩條路撞到佢架... XD
去睇戲就好啦~~ @@
原本我都係今日睇戲..
點知唔齊人 so next week la...
TOY story 唔低B .. =3=
好想睇 鐵血戰士s @@
愈黎愈討厭香港d歌!!!!! \V/
Re maggie (應承咗你比你睇我隻右手.. XD) :::

|