開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 7
累積人氣: 1397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


Play 滿足 分類: 未分類

今朝起身.. 好攰~
唧刻開電視機睇~ @@
blue dragon 冇咁好睇~  = =V
之後果套日劇唔係幾吸引ge...

晏宙, 問趙樂欣借裙黎~
估唔到佢係到扮off...
發覺自己好醒目.. XP
一點半,落樓下攞裙...
條裙真係幾細下~
希望細妹唔會整爆啦~ XD

聽日係太湖影學生相平到喊--> $10
聽日細妹都係唔好纜腰帶好D  =V=

then食晏...
兩點三到出門~
同nvm行去A-1到...
仲未黎齊人~~ = =V
陳小jurn 咁鍾意偷拍人... =3=
差唔多黎齊人就上大中平台玩...
第一次上黎~ @@
好想去大中泳池到游水...

跟住,係C區樓頂見到希,思人等~
古巨基黎超級城~~~
冇乜留意佢D歌~

Then, 一開波就玩 MC Killer
明顯冇之前咁好玩~~
可能太少平民瓜~ =V=
發覺做邱比特好過癮  @@
陳小jurn成日篤爆我身份~ =3=
後尾做killer幾成功~~
差唔多死晒所有人先知我係killer @@

登住黎正賢,林穎希,思,文西,xerica 黎咗~
林穎希話係 "三門仔"見到我  XP
玩"抽罰牌"... 
D懲罰幾得人驚~~  ~_~
咩脫衣舞~~  = =VV
無啦啦比人罰.打咩"叫雞熱線"~
好彩冇人應啫~~  phew~
可能佢仲幫緊呱  =V= 

跟住過咗隔離公園玩大白鯊~
都係兵捉賊好玩D~ @@
成班友都琴上D sir滑梯到~~
搖搖欲墜咁~~
林浩恩仲要爬果個攀爬架到~~
搖得仲勁  XD
生得高D人做捉好著數~~ =V=

Last,玩 糖痴豆 ~
好懷念一個遊戲~~
開頭勁悶. 冇得走~  = =V
點知到我有得走果陣,,
就仆低咗~ ~_~
黃譽丰 同 陳小jurn 到奶咗野~~
擦損咗手心,手肘,同 膝頭  ~_~
好痛下~ ~_~
跟住就唔想再跑啦~~  = =V
坐上d樓梯,sir滑梯到透透~~
陳家盈 走個樣好好笑 =V=

玩咗一日,, 好開心牙~~ 
黃譽丰仲賺到添~ =V=
愈黎愈覺得自己D觀察力強~~

哩幾日心血來潮,,想改個英文名!!!!
有幾個名都鍾意.. 唔知邊個好~~
1. Tyler
2. Xavier
 3. Trevor
4. Ashton
5. Alejandro






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)


X_0903 於 2010-07-25 11:45 PM 發表:
Xavier(Y)
終於有人同我一樣"X"><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜"X"咁絕無僅有架  @@
Posted at 2010-07-26 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yanny_0822 於 2010-07-25 10:55 PM 發表:
唔好改啦依家幾好:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Gaga 好?? 咪講笑啦  =3=
Posted at 2010-07-26 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]