今日起身..
冇乜野做~~
又係咁hea下hea下過日神...
玩咗陣~
Then 博殺 清功課!!!!! @@
今日可能係最博一日~
差唔多KO晒所有暑作..
仲爭open-ended Qus 咋!!!
去到晏宙,, cop 咗兩份 中文閱讀報告~~
WoW 話咁快就搞掟~~
爽!!! @@
每做完一份功課ge心情真係唔係筆墨能夠形容~~
聽日要開始睇書啦~~
下個禮拜要備課啦!!! @@
勁驚跟唔到牙~_~
第一年咁勤力!!! =V=
講番琴日...
琴日港姐超令我失望~~
我ge心水 -- 李文煊 竟然八強都入唔到 ~_~
李俍嬿 同 何樂翩都係~~
揀D勁樣衰ge入~~
最難以置信就係個 莊思明 ~
見到佢副衰樣我就目言川唔著~ = =VVV
佢入到八強我已經嚇咗一跳~
入到四強我仲打咗下冷震~~
佢攞埋個季軍真係 人都癲 ~~
內定都唔駛咁嘛.. ~_~
年年十卜d港姐都入唔到八強~~ OMG
|