今蕉八點搭二先起身~
跟住,jen就call黎~
哩次果然遲大到!!! = =VV
萬分超級 xorry 牙!!!! XP
自己搭火車去 AMC ~
好彩趕得切... =V=
INception 睇早場 $45~
真係幾抵~~
哩套戲睇完真係回味無窮~~
超過癮牙!!! @@
第一次睇戲冇睇錶 @@
哩套戲ge idea 超正 --> 潛意識
成套戲勁多發夢 XD
勁多settings牙!! @@
間中爆D笑位出黎...
最鍾意個 夢中夢中夢中夢 @@
超過癮牙!!!
如果平時發夢都可以發得咁高層次就好啦 =V=
最尾果到真係唔係好明~
係個主角係個混沌狀態入面 其他人出晒黎
定還係個主角由頭到尾都係到發緊夢~
因為佢太掛住佢老婆???
總之勁大懸念啦 @@
睇完就去咗 香港唱片 行~~
LL 快D出新碟啦~
又食 M 記 = =VVV
伍點半學violin~
買咗新琴.. 成 $2210 = =V
牙媽想我考埋八級~~ = =V
希望唔好影響到學業啦~
林玉山比心機牙!!!
|