哇哇哇!~~~
暑假已經唔見咗一大截啦...
應該話下個禮拜就要開學啦.. = =VV
點解今年ge暑假過得特別快架..
眨下眼已經係八月尾啦!!!
對我泥講好似放咗一個禮拜都冇 ~_~
好唔想番學牙!!!
之前定落黎ge暑假大計簡直一D都冇郁過~~ ~_~
點解自己咁冇用架..
好討厭自己成日唔識珍惜光陰牙!!!
成日以為仲有大把時間用..
明日復明日.....
點知到頭來一D都冇做過~
都唔明點解我會有哩D觀念~~ =3=
今日on facebk...
無啦啦有個 Yukshan Perera add 咗我做 fd~
唉,, 實係又唔知邊個又開咗個假 AC 出黎整蠱人啦...
邊個開哩個AC出黎架..
好從實招來啦喎!!!!!
唔係開學你就知味道 =V=
|