唉,, 潘敏晶做咗我細妹ge counsellor V_V 第一日帶我細妹就己經係咁唱衰我... T^T
講番今日.. 今日去咗而家家俬到睇家俬... 買咗個茶几仔番屋企~ 表弟,表妹又黎.. 乜佢地咁曳架... = = 行咗陣就去咗 fairwood 食下午茶..
食完先發現再入D有個小食亭 D野食超平.. @@ 一個熱狗套餐$10 汽水任裝... 可惜D汽水全部唔凍.. 斟咗杯忌廉, 超難飲... 完全唔似忌廉ge野 /口\ 真係想嘔
六點幾番屋企 係時候執下間房 執下D書 準備開學~