盧穎雅 生日快樂! =]
今日係第一日正式番學牙~ = =V
好彩冇乜點教書啫 =V=
第一堂就 floating..
Biology 比我想像中少人 =口=
唔制牙, 下堂調位 ><
Ch. 1 真係好無聊 ~_~
then Chem..
Ms Ip 超搞笑~
笑咗幾次 XDD
忽然諗番起F.1教IS ge 甘太..
講 NSS, Chem 競爭超超超大~~ =口=
要加油!!!!
Eng, Ms cheng..
唔知點解,唔想比佢教!! = =
Chi, 陳慧珊.
播歌 方力申-先苦後甜
未聽過 =3=
lunch 紅蜻蜓
隔離枱又係老師 囧
LS 胡Sir..
咁悶下架 = =VVV
hea 下 hea 下就放學 lu~
係咁煲 Katy Perry ge songs @@
|