今日早會遲咗落黎..
搞到逼餐懵先入到去排隊~
早會真係焗到暈 ~_~
Mathz, 好似教得好快咁.
一日就用咗兩版ge CW = =VV
CW 薄一定要慳D駛!!
Eng, 比人抽咗去自我介紹.
真係唔好彩~ =口=
Chem, 上 lab ..
好似小學咁玩有獎問答.
最高分有得送 kinder 出奇蛋 @@
Chi, 陳慧珊..
對佢ge堂冇乜興趣 = =
Bio, 王子悶到震..
都唔明 F.3 係點樣捱過 = =VV
BK, 陳小東..
整埋D墊枱ge野比我地睇~
望住果D就諗到人生意義ge野..
實在太誇張 =口=
放學, jensen NVM 粉邦 自薦 librarian !!
加油牙!!! 好快就有你地陪啦 =V=
then 去咗日本城買平筆,files...
|