放完兩日ge假,
又要繼續忙碌ge日子啦~~
其實一D都唔忙碌囉 XDD
Mathz, 覺得自己班好似教得好快咁 =V=
教完 quadratic 舊大舊野啦~
計個X好西時間 ~_~
好憎用哩個方法!
Eng, 竟然唔駛用speaking~
早知就唔執locker啦 =3=
鄭聞肉又抽咗幾個黎介紹自己~
Kwong Chi Ngai XDD
小息, 送咗 囧囧書 比 NVM @@
搞錯, 佢已經有咁多生日禮物 = =V
Converse牙!!! 牙媽唔比人買ar!!!!!!
又嫌貴又話而家求學時期唔好追求名牌 = =VVV
我都好想cool牙呀~~
上樓梯果陣,
聽到劉頌恩話 "唔明點解會有男仔拎報紙~~" =3=
我又唔係學術 =3=
Chem AIR~
氣體分流法...
咁就 up 咗成堂~ = =V
真係慘, 到到而家都係得兩個tick..
nvm 次次都唔舉手!! \V/
中文, 上佢堂即刻食慾大增~ @@
好想快D落堂牙!!!! /V\
講曹嘟論戰..
小白,糾, 古代人d名真係夠晒特別 XD
Lunch, dragon FLY ~
又食扒..
食完番去又見到黃建邦 =口=
Thx Bryan, 謝子健, 彭彭 ge $5~
下次會再搵你地甲 XDD
Bio, 有得用 microsope...
成個人超high @@
出去攞鉗點知攞錯咗解剖刀~
仲要握住刀鋒,, 嚇死 ~_~
我地組D cell 超級 LD..
即刻睇下其他組ge HD cell @@
放學, 去 library print timetable..
無意中稍下班相 @@
唔明點解自己會企得咁邊囉..
點解我矮咗咁多~ = =|||||
報咗 常問+朗誦~
F4 先黎搞咁多野, 好似未死過咁 XDD
放心, 死都有人陪 =V=
之後同羊去大眾買書..
番到屋企,有個電訪調查..
問我地撼家邊個ge生日最近~ =口=
好驚佢地有咩陰謀.. 即刻cup線~
|