Chung Chau Jit Fai Lok ya ;>
琴日個天陰陰濕濕..
真係有D心寒 ~_~
琴日學生會自我介紹..
五號超級搞笑...
段片笑到暈.. XDD
esp. ending -- May 姐彈咗出黎~
最後都要轉軚投五號,, 堂哥對唔住~ XDD
放學,番咗屋企先~
番到去百無聊賴咁...
期待夜晚出去睇戲 @v@
琴日既晚飯得四碟餸..
平時起碼五六碟架嘛... =3=
有海心,冬菇,乾瑤柱雜錦~
仲有蠔餅 @@
飯後甜品,, 係 hello kitty 月餅..
切hello kitty XDD
八點九就出門啦..
去amc睇生化危機 什點腸...
NVM 整寫爆谷!!! =V=
搞錯, 點解可以咁好睇架!!!!!
頭果3集D笑位都冇乜咁制..
何爾...
同時又D嚇位~ =口=
由個hole到轉出黎ge zombie真係窒咗~
仲要咁大聲 ~_~
btw, 個女主角好索下 @@
KU 到爆!!!
D動作特技好正!!! @@
畫面質素激好!!
笑位都好多!
係個監倉到,D audience 係到笑...
唔明笑位係邊~~ = =
最尾個ending笑到胃抽筋 :D
仲以為係個船倉爆..
點知係驚miss咗睇boss點炸死?? XDD
爭D搭到尾班車 SoSAD =V=
番到大埔, 就沖涼瞓啦...
今年中秋節冇玩到,真係有D遺撼~
哈囉喂好想去 OP 牙!!!!! @@
|