今日天氣好到冇得彈 =V=
勁涼爽 @@
早會都零捨舒服
可惜第一堂就 M2 ...
真係死好多腦細胞!!!! \V/
#12 終於明啦,, testbk 好似有 eg...
真係好難想像 test 果陣,計一題要用幾耐 XD
M 完到英文...
susuki 自爆 奇絢怡係佢既 EX XDD
真係禍從口出 =V=
哩堂好 hea~~
Recess, 買咗 4 個A餐 XDD
幫林穎希攞報紙... 報恩 =V=
Chem!!! WoW~
十月第一堂.. 賺咗四個 ticks~~
真係史無前例!! =V=
要keep住哩個勢,我要食 kinder出奇蛋!!! @@
死人 nvm, 塞舊 rubber落我件3 到!!! \V/
中文, 今堂終於可以同 藺相如講 byebye~~
test 再見番 =3=
Lunch 留校食...
Bio, 最悶既一堂呱~ =3=
個 cell "醬爆",, 王子又係到搞gag...
都好,, 提下神 =V=
BK 悶到瞓的一堂...
放學,, 去fitness rm 到做 MF board... @@
痴底紙痴咗成粒鐘...
多謝黎正賢既幫忙 XD
|