開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 5
累積人氣: 1403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 22 日  星期五   晴天


e man ci pa tion 鬱悶 分類: 未分類

今日好down呀~~    /^\ 
唉,, 我點解成日都會咁諗架...
點解我咁易就唔開心架??
點解我成日都會妒忌架??
So Imperfect Me ~~  T^T

上到去bio lab ,,
拿拿林 test!!!  
Yuck~~ 炒咗一分!!
死人MC, 捉人字身 'always' =3=
好心佢 sure D 寫 "only" la...  討厭討厭!!!!!

個死人graph唔駛交,感動 T^T

Chem,, 講番個ion separation...
發覺chem好interesting ~~~ @@
原本仲以為係bio成日切野,好好玩添 .. 點知 =3=
Chem test 派番啦.. 麻麻地...  /3\
essay 竟然攞足分  T^T
唉,點解有溫書都唔識答.. 真係好抵死  ~~__~~
係份卷吸咗個 "繼續努力"個印... 
一開始見到個印,, 仲以為我 1字頭添   =~=

recess, 買飯~~
痴餐食 potato fries.. Thx scoffield 仔 XD
咁淋都唔好食既   pu~

Eng, 冇帶SBA..
鄭聞肉超好人的不扣我warning XDD 
OH YS YS!!

中文,,默書..
仲爭一次就可以食大餐啦!!!!   XP 
做討論... 超無聊!!!

LS,, 調咗位..
悶到喊~~~ 
唔係幾想調位~~~   ~__~
唉,, 唉,,,,, 唉 ,,,,,,,,
OOSh .. 聽日唔駛prefect camp!!!!    @@

FUCK  LENG   FUCK  YIT!!!!!!
Hate that  attitude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   \V/\V/\V/\V/\V/






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)


X_0903 於 2010-10-22 10:02 PM 發表:
ls 因為無左我
所以好悶>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇!!
你咁唔知醜架~~~  ><
Posted at 2010-10-27 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hay1995 於 2010-10-22 06:18 PM 發表:
ls 調位gdgdgd!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我一D都唔覺既~~  ><

Posted at 2010-10-27 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]