估唔到咁耐已經冇打過XG啦~ =.=
練到八點,, 比人趕咗落去...
隻譚狗係咁爹爹爹.. 真係長氣~~~
我地係第二隊 mf ..
仲記得上年唱到凍到震 ~___~
哩年算係咁啦....
希望下年可以早D準備,,, 搞好D MF 啦~
我睇好4E架...@@
自創歌曲. 馮英浩又番黎啦~
望住佢陶醉個樣真係好笑 XD
尤其係激動到走音... =V=
睇初級組做show真係悶到嘔泡 /口\
真係隊隊到麻麻...
仲記得F2唱 for the beauty of the earth hohotang
師生合唱, msyip 真係一鳴驚人 @@
最勁都係獨唱個 陳嘟薇...
見到佢鵝攞多支咁行上台就覺得有D睇頭 =V=
認真,佢真係唱得好聽囉...仲好娛樂性添
佢D動作浮誇到跌下巴..
唱到 oh oh oh ... 果陣我個胃已經抽筋...
唱唱下仲肚真言... ".... I'm plastic..." XDD
笑到趴地.... 冠軍實至名歸 @@
陳文二 今日又發作啦 ::: 我係大樹 (wif動作)
"咁你咪小花!?"
"我係大花.."
"哦~ 大**a" XD
Lunch, 比人屈 請食 pizza 呀 = =VV
潘敏晶,我有等你架!!!
等咗你三個字都等唔到你...
唯有, 拋棄你啦 =V=
嗌咗兩個大批食 XP
真係可惜, 我唔會再補番請 pizza 食架啦~~
sorry 晶晶.. btw 唔好絕交呀!!!! ><
高級組, 永遠都係最搞笑最好睇
但係哩年覺得真係冇乜氣氛咁囉 ...
最尾所有籌委上去到影大合照...
條banner都唔錯呀,, 都睇得下咁 @@
放學, 落咗 covered影相
排完choir就逛一田.. 買咗3盒朱古力 既禮物 -- 超豪爽 @@
CM呀!!!!
|