開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 2
累積人氣: 1392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


MF 愉快 分類: 未分類

估唔到咁耐已經冇打過XG啦~   =.=

練到八點,, 比人趕咗落去...
隻譚狗係咁爹爹爹.. 真係長氣~~~
我地係第二隊 mf ..
仲記得上年唱到凍到震  ~___~
哩年算係咁啦....
希望下年可以早D準備,,, 搞好D MF 啦~
我睇好4E架...@@

自創歌曲. 馮英浩又番黎啦~
望住佢陶醉個樣真係好笑 XD
尤其係激動到走音...  =V=

睇初級組做show真係悶到嘔泡  /口\
真係隊隊到麻麻...
仲記得F2唱 for the beauty of the earth hohotang
師生合唱, msyip 真係一鳴驚人  @@
最勁都係獨唱個 陳嘟薇...
見到佢鵝攞多支咁行上台就覺得有D睇頭 =V=
認真,佢真係唱得好聽囉...仲好娛樂性添
佢D動作浮誇到跌下巴..
唱到 oh oh oh ... 果陣我個胃已經抽筋...
唱唱下仲肚真言... ".... I'm plastic..." XDD
笑到趴地.... 冠軍實至名歸 @@

陳文二 今日又發作啦 ::: 我係大樹  (wif動作)
"咁你咪小花!?"
"我係大花.."
"哦~ 大**a" XD

Lunch, 比人屈 請食 pizza 呀  = =VV
潘敏晶,我有等你架!!! 
等咗你三個字都等唔到你...
唯有, 拋棄你啦 =V=
嗌咗兩個大批食  XP
真係可惜, 我唔會再補番請 pizza 食架啦~~
sorry 晶晶..  btw 唔好絕交呀!!!! ><

高級組, 永遠都係最搞笑最好睇
但係哩年覺得真係冇乜氣氛咁囉 ...
最尾所有籌委上去到影大合照...
條banner都唔錯呀,, 都睇得下咁 @@
放學, 落咗 covered影相
排完choir就逛一田.. 買咗3盒朱古力 既禮物  -- 超豪爽 @@

CM呀!!!!  






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)


hay1995 於 2010-12-22 07:31 PM 發表:
-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=V=
Posted at 2010-12-23 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yanny_0822 於 2010-12-22 07:17 PM 發表:
高級組正!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地4B都好正 =V=
Posted at 2010-12-23 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]