WoW 完咗MF就聖聯啦...
八點三要瀾番cpu ><
哩次冇去 柯卡斯查 , 有D歉意~ =V=
晨咁早唱歌根本就上唔到高音 = =V
譚狗今年爹咗 成七個字 =口=
每次訓話都聽唔明佢既中心思想 XD
原來今日係孔sir生日.. hapi bday!!!
食街. 我好好人呀, 請咗 晶&kiupo 食野 =V=
哩年真係撿到~ 有人飲剩珠茶比我飲~
有人食剩薯雞比我食~ (5G係好彩定折墮 XP)
好彩冇買珠茶咋,唔係就中伏
哩年社社都咁貴, 正係幫襯咗 明+善 社~~ @@
棉花糖超正,, N多次免費試食~~ @@ 早知唔買啦 ><
今年第一年寫 xmas card 比人 XD
買咗五張寫咗四張... 仲爭一張未寫~~ 可惜 ~__~
大食會. 次次都ladies 1st ><
今年D野食勁難食 /口\
gametime, 斟水傳話&搭錯線 so boring...
玩咗三round請人,, 三round都係玩到我先cutmusic~~ @0@
是不是故意的!! ><
皇后碼頭賣飛佛 =V=
玩到興起就要收檔抽獎... 抽到個相架,最後同人換咗cocolate @@
何祖力咁有米既,請食 lindt =V=
btw 今年覺得倒不錯的~~
聽日 body check =$
|