開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 1
累積人氣: 1399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


Wish to be BACK 愉快 分類: 未分類

WoW 完咗MF就聖聯啦...
八點三要瀾番cpu ><
哩次冇去 柯卡斯查 , 有D歉意~ =V=
晨咁早唱歌根本就上唔到高音 = =V
譚狗今年爹咗 成七個字 =口=
每次訓話都聽唔明佢既中心思想 XD
原來今日係孔sir生日.. hapi bday!!!

食街. 我好好人呀, 請咗 晶&kiupo 食野 =V=
哩年真係撿到~ 有人飲剩珠茶比我飲~
有人食剩薯雞比我食~ (5G係好彩定折墮 XP)
好彩冇買珠茶咋,唔係就中伏
哩年社社都咁貴, 正係幫襯咗 明+善 社~~ @@
棉花糖超正,, N多次免費試食~~  @@ 早知唔買啦 ><

今年第一年寫 xmas card 比人  XD
買咗五張寫咗四張... 仲爭一張未寫~~ 可惜 ~__~
大食會. 次次都ladies 1st ><
今年D野食勁難食 /口\
gametime, 斟水傳話&搭錯線 so boring...
玩咗三round請人,, 三round都係玩到我先cutmusic~~  @0@
是不是故意的!! ><
皇后碼頭賣飛佛 =V= 
玩到興起就要收檔抽獎... 抽到個相架,最後同人換咗cocolate @@
何祖力咁有米既,請食 lindt =V=
btw 今年覺得倒不錯的~~
聽日 body check  =$






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]