唉, 咁鬼死早就要番cpu 練 choir =口口=
道道 難得發威呀 XD
每次番choir 都 SM ,, 搞到 boys 冇練過野 XD
練咗半晏就撇...
點解咁多人都係上晏見家長 囧囧囧
落去睇 top 10 board..
潘敏晶 x2 WoW
強勁到霸埋人地個位 XDD
Sasa Top 10 呀!!!! 進化咗啦!!! @@
哩次 中文 & physics 入唔到 top 10 ... = =V
去咗個 皮膚年齡測試... 我既皮膚原來屬於 13 歲!!! @@
面部油分勁多 =3=
唉!! 唔想咁青春呀,, 成面都係暗瘡!!!!!!! ><
四時許, 見家長...
課室出面大排長龍 ~____~
本來瑞瑞子 同 凱凱子 都係排我後面囉...
點知佢地早到,, 要讓佢地先 =3=
唯有見咗細妹家長先..
哇!! 仲低分過我~~ =口=
比媽省咗一輪...
我係最後一個見 XDD
跟住見 唐 sir...
媽又黎啦... ~___~
之前計咗自己個分,, 有晒心理準備..
哩次總平 77.xx
見完順便攞埋格仔紙做剪報 XDD
林玉山!!! 就快考 violin 啦!!!!!!!
要加油加油加油加油!!!!
攞個 distinct 番黎!!! ><
|