話說bio test 定咗係下個禮拜三...
What The Hell ~_~
哇唔好果日前講 = =
聽人講C班講咗,, 但係諗都冇諗個會演變成 UT 囧
Bio, 血液循環系統... Repeat F3 D 野 = =
滑靠.. 粒心咁多structure咁多血管 記到加速衰老...
快D做experiment拉.. 好冇癮呀!!!! ><
Chem,, 講 mole experiment =.=
哇. 超正呀!! boiling tube 個底都點火..
仲可以燒到個 天花板!! 神呀 @_@
可惜, 我地冇機會玩到 damn it
爽YY 無啦啦講到, 鄭sir 個 太太,, 上了天國!? =口=
cpu 讀咗四年仲係懵然不知... hehe
Eng, Scoffield Scoffield ... XDDD
Immediate Response = 廢話
WoW 個 配音比賽 好得意咁 *v*
中文,, 又滿啦.. 呵呵 =V=
終於庖完牛啦..
LS 等落堂!!!!! @@
唉!! 我D暗瘡呀!!! 右邊面爛容容咁 ~__~
點解咁耐都未好架!!!!!!! /_\
激死我啦!!! 最遲三月, 塊面要好番,, 要滑到反光果隻!!! @@
千奇唔好搞到好似 陳X珊 咁!!! 哈哈
Bio!!! 仲未收晒 手套錢 呀!!!!! \V/
仲未回到本呀 ~___~
未交既好快D交比我啦!!!!!!!!!!!!! =V=
好想睇 驅魔殿堂 !!! @_@
|