哇~ 好耐冇打過XG 啦.. XDD
今日high大咗 XDDDDDD
早會上班房又見到 阿比 XDDD
Bio 堂, 派迦密嘟情...
竟然發現意外既收穫--- 莎莉 @@
仲要有兩個莎莉咁Q多 XDD 莎莉蛋糕 =V=
睇下個喜訊先.. 哇~ 唔知乜水老師個老婆咁索既...
睇真D原來 唔知乜水老師 就係 fitness rm 既 肥仔 =口=
哇.. 執到啦佢~~~ @_@
成堂都係到玩 開口中 =V=
Chem 堂, 開新書 lu~~
超鍾意寫 equation !!! *v*
Eng skipped
Chi 默書 第四次 100 分啦!!!
大花,你做乜要問陳慧珊我寫錯格式扣唔扣分呀!!!
如果我唔可以連多一次100分,冇大餐食,, 為你事問 \V/
我既漢堡包呀!!! 比大花 擘到 分開咗兩邊 T^T
Lunch,, Pizza Hut...
區鉅堂 無啦啦扮pizza hut 個 肥婆waiter..
舉起五隻手指大步手 XDD
跟住我扮上癮 XDD
粉皮DD呀,, 食得最慢又係你啦!!!!!
次次都添飲好似好衰咁 ><
又係咁驚番 CPU,, high 大咗,, 舉起十隻手指扮果個 waiter 帶路..
點知撞到 潘敏晶 佢地 =V=
LS, 爽!! 唔駛聽書.. hea咗兩堂!!!!
唔知要做畫劇囉...
聽日 phy oylm 啦!!!!!!
等住 收皮啦!!!!!!!!
我驚一題都撞唔中呀!!!!!!!!!! XP
|