Ho. 終於玩得啦今日~
等咗好耐 =V=
去 大文囂 睇 奪命狂呼... @@
早知就唔買 許留山 啦. 唔抵 ><
仲要將D野飲塞落我個袋到 !_!
哇, 一開頭就黎料~ /O\
patpat都未坐暖就被嚇..
好憎cinema 成日較到咁大聲... ><
次次都比聲嚇到 XD
一開頭, 我估果條長頭髮既粉腸 係killer架啦~~
佢D眼神方方忽忽咁.. o_O
加埋有一幕,話要捉個killer果陣,, 佢D表情超唔自然..
果然比我估中!!! @_@
幕幕都係比人捅架..
超冇創意囉.. ~____~
停車場果陣D氣氛超詭異 ><
個 ending 真係有D 睇到 O 咗..
估唔到另外一個兇手係.... /口\
真係跌晒眼鏡囉!!!!!!!! \V/
個 悉尼女郎 好樣衰... 成隻馬騮咁 =V=
一開始D主角係到睇電視果陣,,,
個 Lucy Hale very 令女!!! @@
登住番大埔 拆壽司 + Haagen Dazzzs 雪糕
D 雪糕唔明點解咁貴, 又唔係特別好食..
覺得 Dreyers 好味 D =V=
Lunch 搞到好似去野餐咁 ~_~
成班傻仔對住塊玻璃係到影相 XDDD
比下面一田D人望到晒..
仲有張 haagen dazs $50 coupon 未用 =V=
|