應承過 sasa 唔再係blog到打粗口!!!
等我收歛下先 =V=
Bio 堂, 植物reproduction..
唉, 要等暑假先開 human reproduction @V@
去到第二堂,無啦啦要走佬.. ><
Chem, 開始唔知做緊乜..
成個人當失路咁...
Chi, 派卷~
驚喜呀. 富碌到喊呀 ><
合格呀!!! @@
如果乜野都咁富就好啦 =V=
Lunch,, Pizzahut..
懷疑有人跟縱我地 =V=
LS, TEST~~ 一個囧字了得..
個人成長激易, 公生okay, 今日香港接受唔到囉 ><
問題問得好奇怪,, 咩多大程度.. 都唔知要點答你好 /口\
放學, 搵 燒E恩...
原來係聳勇我地參加唔知乜鬼課程..
最多$2000,啫係至少 $1000 多啦 /口\
經過之前 UN 已經洗咗唔少錢.. /3\
陪人搵 小東 傾題目..
估唔到佢對LS 哩科好執著囉,, 大開眼界 XD
一個題目都可以講到 八九個字.. 佩服~~
就係哩八九個字.. 咁啱經過 starbucks
大割引呀!!! 買一送一 yohowo .. @@
已經有四年冇飲過 starbucks 啦,,
今日就飲過痛快 ><
|