打番今日既大埔大步走sin... @@ (好考我記性)
哇!! 鄭文玉梓渭 隊呀!!!! =V=
好似冇乜人get到個笑點咁既 /3\
haha.. 遲到 XP
(好似正係得平時番學未試過遲到) XD
要換果件超細芒果衫.. 真係想隊?個designer.. ><
個主持爹?一粒鐘就出發 lu~~
開始頸摩囉.. 條路線傾?好耐!!!
真係 勁多checkpt囉..
唔比搭的真係?命..
第一站:消防局
咩料. 計咩 sin cos tan laughing bird XD
物資咁缺乏點度個角度出黎 =.=
第二站:政府合署
easy job. copy department name
第三站:文武廟
文昭日月 武鎮山河
第四站:鐵路博物館
第五站:大埔綜合大樓..
今日食乜?超Fake人..
第六站:大埔墟火車站
第七站:國民教育中心.
條斜路係到死 ~__~
第八站:李明富 (冇打錯字呱)
再上山~~ /口\
第九站:林村許願樹 (等車勁西時間 = =)
搭 64K 去林村~
第十站:林村天后廟
第十一站:梅樹杭
哇, 僻到呀 /口\
第十二站:碗窰
估唔到個窰咁細囉..
見到好多組都係到等車 XDD
斜坡好斜呀 = =
第十三站:工業村
唔知個地址係咩 /口\
第十四站:海濱公園
跑過去真攞命 /口\
上到回歸塔仲要記成六行野..
到頭來記唔到兩成 XD
早知就叫 鄺XX 記啦 =V=
第十五站:大埔警署
跟住又跑去大元邨..
miss 咗 天后廟 + 那打素 /口\
雖然完成唔駛,, 但係好enjoy過程 @V@
希望下年有得再搞 大埔大步走 啦 @@
|