開門見 {{山}}
快 d 黎留 cM 啦~~ ^V^
Mount_LYS
暱稱: Mountain Lum
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DiSTUrBiA
2011-06-30
派卷(一)
Exam (Extension) + S...
2nd Exam (下段)
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 110
今日人氣: 17
累積人氣: 1423
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 31 日  星期二   晴天


Bye May 分類: 未分類

M2 Last test..
唔知發咩神經.
琴晚齋睇數,, 做都懶得做  =V=
準時十一點半多D就瞓  @V@
WoW 好彩琴晚冇溫得咁多啫.
好多都派唔上用場 XD

眨眼就完晒 tests 啦!!!
可以鬆一啖氣   phew
唉,, 接住落黎就係可怕既exam ..
成十二日喎,要點捱呀  ~__~
好想快D出去玩呀  @@ 

而家開始間定書先..
Music 一拖再拖  haha
乾車淘 應該再下星三先出黎拉 XDD
好似好差咁,, 係咁 pass  ..
我睇泥要加把勁練琴至得 

唉, LS WS 原來琴日比胡sir攞走咗..
不是吧,, 邊有老師好似佢咁勤力架  /口\
上次 梁少燕 隔成一個禮拜仲未攞功課去改...
哩次真係好唔好彩   \V/
我係唔會奉上我本handbook 架...

今日結算啦  @V@  
唉, 攞得個一包 賓賓樂.
下次一定要攞夠三包至得  =V=
今日仲賺到包粟米味白力枝  @@

Exam 快D完啦!!!!!!!
暑假 快D泥啦!!!!!!!

 






訪客留言 (返回 Mount_LYS 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]