M2 Last test..
唔知發咩神經.
琴晚齋睇數,, 做都懶得做 =V=
準時十一點半多D就瞓 @V@
WoW 好彩琴晚冇溫得咁多啫.
好多都派唔上用場 XD
眨眼就完晒 tests 啦!!!
可以鬆一啖氣 phew
唉,, 接住落黎就係可怕既exam ..
成十二日喎,要點捱呀 ~__~
好想快D出去玩呀 @@
而家開始間定書先..
Music 一拖再拖 haha
乾車淘 應該再下星三先出黎拉 XDD
好似好差咁,, 係咁 pass ..
我睇泥要加把勁練琴至得
唉, LS WS 原來琴日比胡sir攞走咗..
不是吧,, 邊有老師好似佢咁勤力架 /口\
上次 梁少燕 隔成一個禮拜仲未攞功課去改...
哩次真係好唔好彩 \V/
我係唔會奉上我本handbook 架...
今日結算啦 @V@
唉, 攞得個一包 賓賓樂.
下次一定要攞夠三包至得 =V=
今日仲賺到包粟米味白力枝 @@
Exam 快D完啦!!!!!!!
暑假 快D泥啦!!!!!!!
|