好黑仔囉! 搭巴士居然同我壞車!正一屎忽鬼! 跟住就手提冇電!天呀!你玩野呀!! GS個project都唔知店算!
我都唔明白d人諗咩嫁!
個日一班人係msn到頃計,頃頃吓都唔知咩事! Wing冇端端話我做乜喎!我都唔知我做過d乜! 唉...之後有人講左佢係日記板又講我壞話啦!
都唔知佢諗d乜嫁!
今日成日都去左我姑姐到,但係都好開心呀!
因為有我細佬啦,我表弟啦,仲有我表妹部我玩!
但係有d野點都要解決左先可以放心!
例如:朋友之間嘅關係啦,一d病啦,仲有好多好多嘅問題!
但係病可能發現個時已經冇得醫,所以我地真係要珍惜現在!
一早就俾細佬拍醒左...之後,仲俾佢到隻手損左呀!
又好想同人一齊去街喎!
唉...不過一係d人唔得閒,一係就係我自己唔得閒
第一次寫日記,都唔知想講咩!
希望大家係呢個假期玩得開心d!!