我要抗議呀!有冇搞錯呀!咁調位都得嫁! 好唔掂囉!一定要調過!如果唔係我寧願唔調囉! 仲有今日放左學去M記幾開心呀!不過彤彤好快就走左! 仲有個個張x宜一日跟住晒!好鬼咩囉!
今日放學之後同區區一齊係學校"禺"左一陣! 跟住就行去sever到買野! 去到輕鐵站區區先知道d書留左係學校! so我就部左佢番學校攞番d書! 當我去到學琴老師個度就俾佢話我啦! 超無奈囉!!
今日放學之後我,區區同麥兜去左M記! 跟住過左一陣就打電話俾佢同佢講分手! 佢居然可以咩說話都唔哄番區區就話分手! 之後仲sd sms罵區區添!我真係想塭人打佢一身囉! 區區你千其唔好衰俾佢睇呀!
部腦都唔知咩事!搞到我做唔到KF! 唉...聽日就交啦!點算好呀! 好驚呀!!!