今日覺得自己好樣囉! 居然紮辮喎!諗諗吓都有4年冇紮過辮啦! 有d人話幾好!有d人話幾cute!有d人話唔掂! 都唔知聽邊個講好喎! 有冇人可以俾d意見我呀! 而家真係兩頭唔到岸囉! Help me!!
今日超好笑囉! 今朝早讀隔離小學頒獎超好笑特別係講個句:(係咪唔要獎啦!!)仲有哼音樂添!!! 跟住音樂堂個陣劉仔代堂有幾個男仔之前係俾Miss Na罰左出黎坐!Toby就係俾人罰左去個台到住! 劉仔見到就好出奇咁問:(薛文健你做乜呀!!!) lunch去M記個陣見到張x宜係到咩屎屁囉!!! 真係好好笑囉!!!
今日本來有得swimming,但係3號風球so冇得游囉! 有時都唔明點解要搞埋d分裂!英文堂個陣Yuki同Jeff係度係咁傳紙! 落堂個時仲俾Yuki話我爆野囉! 其實有時好好地當咩都見唔到咪得囉! 放學之後到左M記到傾左一陣就走! 估唔到佢平時冇乜野,原來係d咁既人囉!! 真係好失望!!!
唉...呀兜冇番學! 冇人同我係小息去canteen食野!又冇人搞笑!好悶囉! lunch個陣區區同彤講d好x既野!好想嘔囉! 放學之後去左M記!5點就散啦!
今日一起身就俾呀媽罵! 佢出門仲話我唔死都冇用! 我真係好想死呀!!!