我岩岩知道原來有人冒充佢呀! 根本佢都冇我個日記板,係邊個,快d好自首囉喎! 唔係比我知道既話就知死!
自從波波係我個日記板留言之後就好煩! 番到學校,仲之有得傾計既話佢地都會同我提住波波呢兩個字! 有時只係企係班房門口都會話你等緊佢! 由開學到而家都咁俾人唱! 真係好......無奈呀!!!!!!
一番學就覺得好煩! 又要聽d無聊人講野!又要做功課!真係好煩囉! 唉......都唔知點解有d人敢做就唔敢認!
好唔想番學呀! 我仲d功課未做完! 搞到我好鬼驚呀! 如果聽日打八號風球就好啦!!!
好唔開心! 個假期真係過得好快呀!如果時間可以慢d就好啦! 咁我可能會去我姑姐到訓同埋...... 唔知點解每一次假期就快完,我都好想喊嫁! 有時真係唔想番學呀!