|

尋晚同返老公好返左.."
好快丫!!!!!!!!!!!
因為我真係好驚冇左佢.."
尋晚諗佢同我講幾個字..
我就係咁喊..."
D眼淚好似NG停咁]]]]*
算LA...宜家冇野LUUU"
今朝超NG想起身...*
因為好累LOOOOO"
救命丫>/\<"
訓得果幾個鐘-33-
搞到個黑眼圈愈來愈大丫.."
之後搞好D野...
就過澤豐洛..."
去到好想嚇老公GA**
點知比人發現左.."
無奈!!!!!!!!!
之後行返學校,,**
佢係支我..=333="
好慘LO我..!!!!
返到學校,,,,打排球..
THEN上去扲書.."
個譚浩然又NG知死左去邊..
開NG到LOKER..
要問人借書..."
慘!!!!!!!!!!!!!!!
THEN集隊....*
1個字形容---悶!!!!!!
之後數學堂..
嘈到死!!!!!!!!!
BUT我有聽書,,乖女>\/<"
地理....冇聽書-333-"
掛住做功課同寫野!!!!!!!
THEN中屎..."係咁寫埋D無聊野]]
小息做功課.."
THEN ENG.."
默書..."今日溫左D,,,
錯左1個咋..."叻女!!!!!
中文...MISS KWOK好惡.."
係咁鬧人.."咁又係!!!!
我地班咁嘈..."有邊個MISS OR 丫 SIR
對住我地NG會癲丫..?
其實我地班D人點可以咁嘈..
想聽書都聽NG到LOOO"
LUNCH食飯.."
DIU!!!!!!仆街周進華扲乜Q我D野出黎丫..
成日扲我D野出黎睇.."
冇品到死!!!!!!!!!
搞到我比人扣2分.."
食完飯留左係度補課..."
好想鬧我地班D人LO..
某D人係咁叫我地安靜..
自己就係度嘈嘈嘈..."
好黑人憎LOO"
丫SIR冇乜點講過書..
唉!!!!!!!
之後問劉生扲返本雜誌比梁太..
DIU...比人扣2分..
可能要屋企人扲返本雜誌丫
之後就車野...
THEN見到李至勁喊丫.....
痴線GE咩..
男人老狗..學人喊-333-"
白痴!!!!!!!!!!!
之後走佬..
NG去留堂..
等埋老公就去左佢屋企..
訓左陣就走人LA...
返到屋企買DADDY扲左100蚊..
買左對返學鞋.."
嘻.."好開心呢,,,,
之後食飯飯..
冇等埋媽咪就食飯啦,,,
因為佢去左打麻雀..
佢返到黎我都食完.."
佢買左燒鵝同差燒返黎唷..
好味丫>33333<"
睇黎佢都WIN左$$..
好似200幾.."
之後同老公CHAT 洛..
今晚冇得傾電話,,
因為媽咪同DADDYNG去開檔=3333="
今日冇喊到丫...
希望今日NG會喊!!!!!

|