|

尋晚同個老公仔傾到1點幾..之後眼訓..就去訓啦-33-"今朝超唔想起身.."梳頭果陣見到對眼紅哂..好驚>/\<"唔知係唔係紅眼症-333-"嚇到我死死下..之後去到兆康..見到梁哲誠-33-"叫佢幫我打tie!!!!!!!因為我唔識打>/\<"蠢得滯..."之後的埋梁哲誠係澤豐落車呢.."哈哈>\/<""比我昆左啦佢!!!!!抵死___"返到學打排球....之後我打梁哲誠啦..肥仔呀果d都打埋一份.."之後佢整係打返我一個..仲扯我d頭髮!!!!哼>/\<"頭1堂成堂聽mp3.."第2堂...係咁寫宇-333-"數學堂傾計同玩死肥豬部手提.."小息冇左..."多得敦敦囉>/\<"科初聽歌同寫野.."悶到嘔電!!!!!!英文dictation.."錯左1個咋.."叻!!!!lunch..冇練歌=3333="同怡..miki佢地打排球..好搞笑呀佢地..*之後2堂中文..悶!!!!!!集會唔洗上去..!!!!放學係學校打排球..今日唔知做咩野..成日比個波整到...一次f.4打黎整到個頭..超痛囉!!!!!第2次仲死...打落我個心口度...痴既咩!!!仲要話好細力-33-"廿屎咩...之後等埋老公仔一齊走.."係咁打梁哲誠...攪到我對腳好痛!!!!

|