|

今日一早起身就沖涼..搞好野就閃人lu..之後去左澤豐搵老公仔>33<"返到去打排球..放低左d野..就去買野食..-333-"不幸既野就發生=x="果個死人梁哲誠又係度笑.."激死我啦..我話過會打佢嫁..佢係果度我唔夠膽打佢.."so遲d先見到先打-33-"之後就打排球啦.."then上堂-33-"is>/\<"想死=-="勁累呀!!!!想訓又訓唔到喎-333-"付後仲要係6樓去返3樓""累!!!!!係302講左陣野就打鈐鐘-33-"之後去4樓..上電腦.."悶到死!!!係果度打左尋日篇野>\/<"卡卡.."之後小息..then係數學堂.."數學冇咩野做..中文-33-"唔記左本圖書-33-"lunch係度打位..打左成個lunch..好心我地班d人合作d啦..唔想唱既可以走..唔好係我地班讀.."成日厭3厭4.."好厄人憎囉.."then eng"勁眼訓.."但又唔敢訓-33-"之後經公..我係nana..呀爸係貼匙..死肥豬係呀po..王進康係pinky..嘉win係太陽=333="我地就係天練低低b..卡>\/<"狂係度用最高音講野=33=好辛苦"then"就同怡..婷..琪去練跨難....宜家超唔想參加.."媽咪呀..點算呀-33-"之後見到老公仔..就同怡佢地講我唔練lu"嘩哈哈..有點兒覺得我重色輕友tim"算啦....!!!!之後去換衫..好快就換完..then就陪老公仔去新墟.."係學見到個死人梁哲誠..打左佢幾下...就諗住唔打啦.."佢仲踢左我1下..賤人!!!之後唔理lu..就走啦..又見到佢..老公仔好好人呢.."幫我捉住佢.."打左佢個頭好似2下定唔知幾多下.."痴線既咩..佢個頭用咩構造嫁..咁硬嫁.."之後唔理..去新墟.."去到扲左部電腦...:點知唔得喎-33-"唔係唔得既係冇聲.."之後扲左返去老朮仔屋企..佢擺得左d野就送我去兆康..返到黎冇咩野.."之後食左盒面..太飽啦..so冇食到飯.."之後7點幾就上左張床訓.."好累-33-"9點半度醒左1陣..唔掂..累-33-"訓過.."之後唔識醒..搭正2點醒左.."係嚇死-33-"個夢好得人驚.."講我同老公仔嘈左交.."唔係平時果d嘈-333-"比平時果d勁3.4倍度.."之後仲嘈到話要分開1陣.."之後我想同佢好返..但點搵佢都搵唔到.."好驚!!!!我唔想係咁呀..之後打比老公仔..佢聽唔到.."之後就喊左陣..就打日記luu"
[老公仔]不要離我太遠

|